Нормативно - правове забезпечення виховного процесу

ШМО класних керівників

Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 н.р.

 

 

Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 н.р.

 

Шкільне методобєднання класних керівників

 

 

Методичне об’єднання класних керівників – це структурний підрозділ
       внутрішньо – шкільної системи керування виховним процесом, який координує
 науково – методичну та організаційну роботу класних керівників.
 
Основні завдання шкільного методичного об’єднання класних керівників
Ø    Підвищення теоретичного, науково – методичного рівня підготовки класних керівників, із питань психології та педагогіки;
Ø    Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання та соціалізації учнів;
Ø    Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм та методів роботи;
Ø    Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
Ø    Координування, планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
Ø    Сприйняття становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
  
 

 

Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 н.р.

 

Нормативно-правове забезпечення 
навчально-виховного процесу в 2015/2016 н.р.

                                                                 

 

Наказ МОН № 641 від 16.06.15 року​ "Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах"

 

Наказ МОН України від 31.10.2011 "Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України" 

 

Наказ від 1.02.2010 № 59 "Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми"

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар